Helt slut

Jag orkar inte skriva så mycket just nu, vill ni veta om gårdagen så gå in på Johannas blogg (hon finns länkad längre ner).
Jag kan skriva lite kort om dagen bara. Jag hade skolavslutning och efter den gick jag hem till Jossi för att baka pepparkakor. Riktigt mysigt var det med julmusik, pepparkakor och trevligt sällskap. Även middagen serverades hos henne. Nu har jag precis kommit hem och jag är så trött att jag skulle kunna somna här och nu. Jag spenderar nog resten av kvällen i sängen med en film och godis.
Imorgon blir det heldag på stan med Therese. Jag sover nog hos henne imorgon också så jag vet inte när jag hinner skriva igen. Vi hörs när vi hörs helt enkelt!  /R

Kommentarer
Postat av: Jessika

ja vi Måste ses på lovet! <3

2008-12-20 @ 11:14:31
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0