Fullt upp

Nu var det ett tag sen jag skrev och lite saker har faktiskt hänt under tiden.
I lördags hade jag en hel dag på stan med Tess. Vi sprang runt i affärer från klockan tio till klockan halv sex så man var lite trött efter det. Vi fortsatte i alla fall hem till henne och fixade middagen som blev tacos. Erik kom sen och fick smaka på våran perfekta tacos, ja för perfekt blev den verkligen. Nästa morgon blev jag väckt vid åtta för att bara klä på sig och sedan gå hem. Tess skulle nämligen in till stan igen. Jag kom hem, fixade mig lite sen åkte jag till farmor och farfar för att ha en liten minijulafton med alla farbröder och kusiner. Det var jätte trevligt. Vi fick god mat och många bra julklappar. På kvällen hade vi som Tess skrev; våran årliga "plocka fram julen" dag. Alla tomtar fick komma fram och julgranen kläddes så nu är det verkligen jul i vårt hus.
Nu ska jag göra mig iordning och sedan gå ner till centrum för att fixa en sak. Jag kan inte berätta vad det är ännu men ni får nog reda på det sen. Jag ska även se om jag hittar något fint till nyårsafton.
Nu är det två dagar kvar till julafton, kan ni verkligen fatta det? Jag kan det i alla fall inte!

Kommentarer
Postat av: Jessika

grym, skulle jag säga ;)

2008-12-22 @ 13:11:06
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0