Storstädning

Nu har jag gjort om bloggen igen. Jag ville ha en lite mer naturlig och enkel design den här gången så jag fixade det. Hoppas ni trivs med den för det gör iallafall jag.
Igår sov jag hos Johanna och äntligen fick jag se Besatt som jag hade spelat in för ett tag sen. Och den var lika läskig som den var för ett år sen då jag sist såg den. Man får verkligen en sån där obehaglig känsla när man ser den och vid flera tillfällen satt både jag och Johanna nästan helt gömda under täcket. Tur att jag inte såg den ensam.
Idag har jag inte alls gjort mycket. Stannade hos Johanna till 2. Sen gick jag hem och såg att mitt rum inte alls såg ut som ett rum utan mer som ett bombnedslag eller en garderob. Det var bara att ta fram dammsugare och trasa för att sedan börja städa. Det tog mig en evighet att bli klar men nu är det rent och fint och man kan faktiskt se det mesta av allt som faktiskt finns i rummet och inte bara stora högar kläder överallt. 
Nu ska jag sätta på en film för att sedan gå och lägga mig hyffsat tidigt för omväxlings skull. Jag måste börja vända tillbaka dygnet eftersom skolan börjar om en vecka igen. Ingenting jag ser fram emot men det känns som om det här året kommer bli mycket bättre än det förra och bara genom att tänka på det gör att jag blir glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0