Myskvällar

Dom här dagarna har varit riktigt mysiga. Igår spenderades kvällen med Bim och Tess och vi hade riktigt roligt. Jag hade inte träffat dom på länge så det var på tiden att träffas. Vi var hemma och  mig och tittade på film och bara umgicks. 
Idag var jag uppe med tuppen för att sedan åka till Enskede med Helena och fixa naglarna. Jag blev riktigt nöjd och jag kan inte låta bli att titta på dom. Det är självklart ovant och jag har stora problem med att klä på mig och skriva sms men jag vänjer mig nog snart.
Nu ligger jag i sängen med Johanna bredvid  mig.  Vi ska se på film och bara ta det lungt ikväll för att sedan vakna och se fram emot en riktig frukost imorgonbitti.
Nu börjar family guy igen så jag ska titta på det.
Ha det bra och sov gott    /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0