Jag behöver pengar!

Idag gick jag faktiskt upp halv 10. Det tidigaste på länge men nu när skolan snart börjar måste jag börja gå upp tidigt igen. Idag ska jag inte göra mycket alls. Jag ska se höjdhoppsfinalen klockan ett men annars blir det lungt skulle jag tro.
Jag funderar på att gå till centrum för att köpa lite block, pennor och sånt till skolan men jag vet inte om jag orkar. Sen är ekonomin inte den bästa just nu så jag måste nog låna pengar av mamma eller pappa och eftersom dom inte är hemma blir det lite svårt att göra det just nu.
Imorgon ska jag klippa mig. Det ska bli så skönt med lite förändring, jag har haft samma frisyr alldeles för länge. Jag lovar att lägga upp en bild på resultatet.
Nu ska jag lägga mig och läsa en stund.
Vi hörs kanske senare   /Rebecca

Kommentarer
Postat av: Evve

Då har jag ett gratis tips till dig! Få gratis presentkort på Kicks (150 eller 250kr) genom att enkelt och kostnadsfritt bli medlem på: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=62380 och börja samla poäng. Just nu kan du dessutom vinna en fin mobil!

2008-08-19 @ 12:19:59
Postat av: Johanna

Förlåt att jag inte ringde! Glömde bort och sen blev det försent och var tvungen att duscha och sånt. Men vi får träffas i helgen tycker jag! Har du tid då?

2008-08-19 @ 22:34:17
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0