I skolan

Jag sitter just nu i skolan och bara väntar på att få sluta. Bussen går 14.08 så den missar jag precis så jag måste sitta och vänta i en halvtimme på nästa buss, kul!
Det har varit kort dag idag. Jag har bara haft två lektioner, men dom har i och för sig varit ganska långa. Till lunch fick vi blodpudding. Det var helt okej men jag känner att jag är lite hungrig nu så när jag kommer hem blir det till att äta något. 
Jossi sitter bredvid mig, hon ser faktiskt ganska rastlös ut haha. Nej nu ska jag övertala min lärare att låta oss gå.
Vi hörs när jag kommer hem  /Rebecca

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack ska du ha :D

2008-08-25 @ 19:11:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0