Back to school

Idag var första dagen i skolan. Vi skulle bara ha upprop och utdelning av lappar och busskort idag så jag var bara i skolan en timme. Det var riktigt skönt. Imorgon börjar alla lektioner igen. Jag ser fram emot det men ändå inte. Det ska bli skönt att få inte rutinerna igen men jag ser inte fram emot alla prov, läxor och tidiga mornar.
Jag har tänkt på en sak och det jag skrev igår var nog lite överdrivet. Jag var besviken och lät det gå ut över alla andra. Ni skulle sett mig igår. Jag var inne på rummet hela kvällen och sa knappt ett ord till någon. Jag menar vem som helst kan glömma saker så den där klippningen får bli någon annan dag, kanske i helgen om Sanne fortfarande har lust med det efter mitt humör och beteende igår.
Aja, nu ska jag skriva ut mitt nya schema som faktiskt är helt okej. Jag har både tidiga och sena dagar så det jämnar ut sig. Sen ska jag nog lägga mig på soffan och sätta på en film. Jag måste passa på att slappna av nu innan alla läxor kommer.  
Simma lungt  /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0