All alone

Jag har varit ensam hela dagen idag och till en början var det väldigt skönt att bara gå omkring och göra vad jag ville men nu börjar jag faktiskt känna mig ganska ensam. Jag sitter i min säng och hoppas att någon ska komma hem lite tidigare än planerat eller att en vän helt plötsligt ska dyka upp utanför min dörr. Jag är verkligen inte en ensamvarg. Jag klarar inte av att vara ensam för länge. Jag har ätit, druckit kaffe, lyssnat på musik, spelat guitr hero  men det verkar inte hjälpa.
Nej nu ska jag sätta på en film för att inte tänka på hur tomt det är här. Det blir nog en disney film. Jag är helt tokig i disney filmer. Jag varken tröttnar eller blir för stor för dom.    /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0