sunday

Då var helgen slut då och skolan börjar igen imorgon. Den här veckan kommer bli riktigt skön, går i skolan måndag och tisdag sen är jag ledig resten av veckan, riktigt härligt!
Idag har jag inte gjort något speciellt alls, söndagar är ju vilodagen som man säger så idag har jag bara tagit det lungt och vilat. Spelade lite spel med Jessika, Elin och Emma men annars har jag inte gjort mycket mer. Gick en promenad med Jessika för en liten stund sen och det var faktiskt skönt att komma ut och få lite frisk luft.
Har precis duschat nu och ska väl krypa ner i sängen och kolla på tv en stund eller gå ut till familjen och sätta mig i soffan och se på tv. Resten av kvällen blir i alla fall lika lugn och skön som resten av dagen.

Ha're bra   /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0