STOFFE

Nu ska jag berätta om min kära vän Christopher Von Trotta Treyden. Han är helt sjukt bra. Man kan aldrig ha tråkigt med honom. Han är alltid snäll och världens roligaste människa. Är man hans vän är man väldigt lyckligt lottad. Inte bara det, han har världens bästa sångröst. Ni skulle bara höra. Om ni vill ha en låt med honom så kan jag skicka en ([email protected]). Ni bara måste höra honom. Det bästa jag hört i hela mitt liv. Han är verkligen en person som man aldrig glömmer! Han är bäst helt enkelt.


image87

Kommentarer
Postat av: elina

jag vill höra, du får skicka. ;)

2008-04-17 @ 22:13:45
Postat av: Johanna

haha klockren bild

saknar dig rebecca

2008-04-19 @ 22:25:10
URL: http://jcarlsson.blogg.se
Postat av: Rebecca

haha ja eller hur ;D jag saknar dig också, vi får ta och hitta på något snart :)

2008-04-19 @ 23:47:38
URL: http://rebeccajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0