Sjukling

Jag har blivit jätte sjuk och det är verkligen inte kul alls. Jag är hes, kan knappt prata, jag har ont i halsen och jag är jätte förkyld. USCH, jag orkar inte vara sjuk just nu, jag har jätte mycket jag måste göra. Jag känner mig döende, så illa är det.
Sov hos Elin inatt, alltid lika mysigt även fast jag inte kunde sova för att jag inte kunde andas, annars har jag inte gjort mycket alls i helgen, eller i fredags var jag med Johanna men annars inte mycket alls. Ganska skönt med tanke på hur sjuk jag är. Men jag måste i alla fall gå till plugget imorgon och hämta lite böcker och sånt, vi får se hur länge jag orkar stanna kvar där men det får vi se imorgon.

Håll er friska! /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0