Ny vecka

Hejsan!
Har precis kommit hem från skolan. Idag var det faktiskt riktigt skönt i skolan. Jag vet inte varför det kändes bara som en toppen dag. Hoppas att den fortsätter vara lika bra som den började.

Sitter just nu i sängen och tänkte börja plugga, men så märker jag att jag glömt mitt papper i skolan. Jätte smart Rebecca. Jaja, Jossi får skriva alla som stod på pappret till mig sen :)
Jag antar att jag får börja plugga på något annat i stället.
Helgen var lugn. I fredags var det bara jag, Sanne, pappa och tjejerna hemma. Men sen drog Sanne och tjejerna gick och la sig så det var bara jag och pappa kvar och det var verkligen jätte roligt och mysigt. Jag har saknat honom. Jag satt i alla fall och hjälpte honom med hans sida på stayfriends.com och han berätta om hans klass i nian. Jag höll på att dö av skratt! Min pappa kan verkligen vara rolig ibland.
I lördags har jag redan berättat vad jag gjorde och igår låg jag och Sanne och kollade på gamla OC avsnitt hela dagen. Riktigt skönt!
Nej nu ska jag börja plugga så att jag får något gjort.

Ha en fortsatt bra dag  /Rebecca 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0