Ny garderob

Nu har jag beställt massor av kläder. Jag längtar verkligen till jag ska få dom. Skönt med lite nya kläder i garderoben.
Jag är fortfarande sjuk. Hostar som en galning, kan inte prata och kan inte andas. Det är skönt att vara hemma från skolan, jag menar man får ju sova. Men att vara hemma en hel dag utan någon att prata med är faktiskt inte så kul, sen känns det som att jag har missat jätte mycket i skolan och jag vet att när jag kommer tillbaka kommer jag ha jätte mycket att göra. Jag hatar det här.

Nu ska jag äta. Har inte kunnat göra det än för byggarbetarna har hållit på i köket så vi har inte kunnat laga mat.
Jag har hyffsat hungrig nu!
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0