Lördag

Vaknade runt halv elva sen var det bara att klä på sig och åka direkt till farmor och farfar. Till frukost blev det grillat kött med potatis och sås. Väldigt gott om jag hade fått det till middag men till frukost var det kanske ingen höjdare.
Åkte hem och kollade på film, She's the man och den är faktiskt riktigt rolig! Sen var det middag med Pyret och Kicki. Då serverades det kyckling med klyftpotatis och det var gott.
Mitt i maten kom Jessika och Elin och ringde på så jag gick ut med dom, sen ringer Emil helt plötsligt så vi drar till han och Putte. Riktigt mysigt att vara med dom. Vi gick hem till Emil och kollade på I am legend och den var skit bra. Sen var det dax att gå hem. Jag fick sällskap av Emil och Putte och nu är jag här. Hemma välbehållen tack vare mina livvakter ;D
Nej nu ska jag nog gå och sova.
Godnatt
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0