Jag vill ha...

Riktigt skön dag idag. Slutade elva och det är inte varje dag man gör det. Resten av dagen blir nog ganska lugn. Jag ska bara vara hemma och ta det lungt. Kanske plugga lite.
Jag vill köpa så mycket just nu men jag känner att pengarna inte riktigt räcker. Jag måste köpa nya hörlurar till mobilen och dom kostar 300, sen har jag en räkning på 150 som ska betalas och sen ska jag köpa en klänning för 200. Ja så var dom pengarna slut. Just den här månaden har jag hittat så mycket som jag verkligen vill ha och jag vill inte vänta med att köpa dom, jag vill ha dom nu!
Jaja, jag kanske får något för att jag är barnvakt den 28:e också, men jag ska inte hoppas för mycket.

Nej nu ska jag nog lägga mig och titta på en film.
Ha det bra /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0