Inte frisk än

Jag gick till skolan idag eller jag var tvungen att gå till skolan med tanke på nationella provet. Hade det inte varit något prov hade jag definitivt stannat hemma. Jag mådde dåligt direkt när jag kom till skolan. Hostade, kunde inte prata och kunde inte andas. Stannade i alla fall kvar på ekonomin men sen orkade jag inte vara kvar i skolan längre. Hade egentligen velat åka direkt hem men jag var tvungen att åka till Södertälje för återbesök på Downtown. Jag och Jossi åkte dit och det gick ganska snabbt där. Efteråt gick vi till donken och åt lunch. Riktigt mysigt faktiskt. Nu är jag hemma och har pluggat lite, mindre mysigt. Men men, nu väntar jag att mamma ska bli klar med maten. Det blir pannkakor till middag, mums!

See ya /Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0