Full fart

Har precis målat naglarna så nu sitter jag och försöker skriva ett inlägg utan att förstöra nagellacket och det är inte det lättaste kan jag ju säga!
Igår var jag med Tess och det var verkligen roligt att träffa henne igen. Vi hade hur mycket som helst att prata om, husen, gräset haha! Sov hos henne igår i alla fall och imorse åkte vi till Hundstallet. Vi ska nämligen jobba där och behövde därför åka dit och få reda på lite arbetsuppgifter och sånt. Efter det åkte vi in till stan och jag införskaffade mig ett par nya skor. Jätte söta är dom.
Nu har jag kommit hem och ska snart åka iväg igen. Ska iväg till Botkyrka hallen med Elin och titta på Jessika när hon spelar innebandy.  Det är full fart på mig ;)
Ikväll blir det att umgås med vänner och bara ta det lungt, det behöver jag.

Take it easy /Rebecca

Kommentarer
Postat av: tess

ja det var lätt nice! :) ses den 16 och 17 maj igen, can't wait! :D

2008-04-27 @ 13:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0