Torsdag

Skoldagen idag var skön, ingen historia så jag slutade halv två! Imorgon börjar jag 8 och jag känner redan nu att den dagen kommer bli ett helvete eftersom jag har prov och jag kan ingenting. Men hur många har prov efter bara några veckor? Helt sjukt, ska det vara så här mycket läxor och prov hela året kommer jag aldrig vara ledig.

Ikväll ska jag plugga så mycket jag orkar till provet, annars blir det nog bara tv, ska kolla på idol ikväll. Jag fattar inte hur folk kan skämma ut sig som dom gör. Jag skulle aldrig göra det. Men man undrar ju om dom som skämmer ut sig har vänner som kan säga till dom att dom är riktigt jävla dåliga innan dom söker till idol. Och hör dom inte själva hur jävla illa det låter?
Det måste iallafall vara jävligt pinsamt!

Nej nu ska jag plugga lite, även fast jag vet att jag inte lär mig något för jag är så trött så måste jag plugga, jag kanske lär mig lite :p

Byeeee!

Kommentarer
Postat av: Bim

Imorgon ska du komma hem till mig ju så riktigt helvete blir de ju inte ;D <3

2007-09-20 @ 23:35:34
Postat av: Bim

Imorgon ska du komma hem till mig ju så riktigt helvete blir de ju inte ;D <3

2007-09-20 @ 23:35:45
Postat av: Rebecca

Ja det ska bli skit kul :D

2007-09-21 @ 15:23:42
URL: http://rebeccajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0