Fredag

Idag har jag bara varit allmänt trött och seg. Jag har inte gjort mycket alls idag. Fick skjuts av pappa till skolan. Första lektionen var slöjd så det var soft. Sen var det dax för matte vilket också var en soft lektion. Efter det var det dax för tyska USCH! Jag hatar tyska, och sen fick jag reda på att jag inte kan få mvg i tyska heller, faan!
Men men,livet går vidare. Efter tyskan var det svenska, lunch och sist so. Jag gjorde inte alls mycket på någon av lektionerna. Jag orkar inte längre, jag är för trött för att plugga.
När jag kom hem satte jag mig direkt vid datorn, slöhög som man är ;)

Haha, vi har tyskar i våran skola. Åttorna och sjuorna har dem hemma hos sig :P Emils lillesyster har en tysk hemma hos sig. Han heter Ole och är jäätte söt! :)
På måndag och tisdag ska tyskarna vara med på våran tyska lektion, de ska bli rikigt skoj haha!

Imorgon är det melodifestivalen också. Det måste men se på, även fast det är  lite tråkigt :p Jag behöver iallafall inte sitta hemma ensam för Tess och Erik kommer :)
HEJA SVERIGE ;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0