Påsklov

Tjenare!
Nu har ÄNTLIGEN påsklovet börjat. Det ska bli såå skönt att bara vara hemma och sova bort hela dagarna.
I helgen ska jag bara ta det lungt, chilla hela dagarna.  Jag hoppas at Jessica har lite tid över till mig också. Det känns som det var flera veckor sen vi gjorde något tillsammans. Men men, jag vet ju att hon har mycket att göra i helgen så jag antar att det inte finns tid för mig. Men vi får väl göra något i veckan i stället. Vi har ju faktiskt hela veckan att vara tillsammans.
Jag tror att Tess är sur på mig också. Jag hatar när folk är sura på mig, och jag vill verkligen inte att hon ska vara det :(

Nästa vecka ska jag börja jobba. Det kommer bli jätte roligt. Eftersom jag är helt pank kommer det bli skönt med lite extra pengar.

Nej nu är jag jätte hungrig, så jag tänkte gå och käka lite frukost!
Ha det bra (; <3

Kommentarer
Postat av: Mollyland

Fråga Tess om hon är sur på dig och lös det. Det blir massa negativ energi bara åt att fundera på sånt. Lika bra att reda ut det ;)

2007-03-31 @ 11:35:28
URL: http://mollyland.tjejsajten.se
Postat av: Rebecca

ja det är sant. Jag ska nog göra de :)

2007-04-09 @ 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0