Helgen

Hej hej!

Hoppas alla har haft en bra helg.
I fredags va de tjejkväll hos mig, de va väldigt roligt. Synd bara att vi hade så lite av Tess kompis ;). Undra vad Christopher tycker om mig nu då, haha. 
Igår var jag bara hemma, det var riktigt skönt och idag har jag inte heller gjort något speciellt. Bara varit med Jessica och vi har bara chillat.

Imorgon börjar skolan också, jag har verkligen tröttnat på den nu. Riktigt skoltrött är jag. Jag orkar ingenting. Men jag får försöka jobba upp betygen ändå.

Gud va jag är trött på allt slask, det är så tråkigt. Man kan inte göra någonting ute utan man måste sitta inne hela dagarna. Tråkigt, tråkigt.

Ikväll är det film som gäller. Mamma har tydligen hyrt massa filmer som vi ska se på. Det ska bli soft. En riktig hemmakväll.
 
Ha det jätte bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0