Tullinge ;)

JAG KOM IN I TULLINGE! :D
Idag kom brevet där det stod att jag hade kommit in. det var skönt att äntligen få veta och det var en lättnad att jag kom in. Det ska bli grymt kul att få träffa nya människor och få komma till ett nytt ställe.
Imorgon försvinner tandställningen också. Jag längtar enormt mycket.

Helgen då, i fredags gjorde jag inte så mycket. På kvällen kom Tess och Erik och vi kollade på film.
I lördags skulle jag på bio med Jessika och Elin men vi missade filmen så vi åkte hem och kollade på film istället.
Igår åkte jag in till stan med Jessika och Elin och shoppade lite. Det var meningen att jag bara skulle köpa en klänning men när man väl är inne i stan så köper man alltid något med så det blev en väska och ett halsband också.
Jag kan ju säga att middagen blev sen den dagen, vid 10 satt jag, Sanne och pappa och käkade pizza ;)

Men men , ha det bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Det finns inget bättre än att få vara själva med pappa. <3

2007-07-03 @ 10:41:19
Postat av: Rebecca

nej, det är otroligt skönt att få vara det :)

2007-07-10 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0