Helgen

Helgen i High Chaprall var jätte rolig. En hel helg med Elin och Jessika kan inte bli bättre som den i High Chaparall. Vi hade kul hela tiden.

Första dan var lugn. Vi satte upp tälten och kollade runt på campingen. På kvällen gick vi till det lilla tivolit som låg precis vid campingen och tur som jag hade vann jag två nallar och en gris ;)
Nästa dag gick vi till själva High Chaparall, där allt hände. Vi gick runt därinne och kollade på shower och åt lite. Haha, jag Elin och Jessika gjorde ansiktsmålningar och klädde ut oss till indianer, vi är för sköna haha!
När vi kom tillbaka till tälten var vi ju tvugna att leka med alla cowboy-barn också. Dom jagade och sköt oss hela tiden. Det var faktiskt riktigt kul att bara släppa loss och vara lite barnslig och ungarna var så jävla söta också :D
Idag har det däremot varit lite tråkigare. Först en väldigt lång bilresa  sen bara trötta miner hemma. Men men, det är smällar man får ta när man har haft en sjukt kul helg!

image18
Elin, Jessika och jag som indianer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0