25 februari

Heej Heej!

Idag har vi haft gäster hemma för att fira Sanne och Pontus. Jag åt så mycket kakor och tårta så att jag höll på att spy.

Nu är det sportlov och det är såå skönt! Den hr veckan ska jag bara vara hemma och ta det lungt, sova länge ska jag göra också. Det kommer bli soft.

Jessica är i Göteborg med Andreas, saknar henne obeskrivligt mycket. Men hon kommer på onsdag så då måste vi göra något..

Imorgon fyller Pontus år och han ska få singstar av mamma och Rickard. Stackars grannarna imorgon, de kommer få ont i öronen, haha.

Men ha de bra så länge, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Bim

Vi går på bio när J kommer hem!!
Love U Baby!! (L)

Ni kan få se några av mina inträdesprov sen
kanske om ni är riktigt snälla, vissa saker
är fina andra är fula.. Moaha,... Om ni vill
förståss x)

2007-02-26 @ 00:59:13
URL: http://bcbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0