24/02-07

Hejsan på er!

Idag är det lördag. Jag får se till att hitta på något ikväll, jag kanske ska ringa Tess
Snart fyller ju syrran och brorsan år. Så idag måste jag iväg och köpa något till dem. Det börjar bli kris.
Igår åkte Jessica till göteborg och jag saknar henne redan. Hoppas i alla fall att hon får det jätte roligt där.

I veckan ska jag till Barkaby med Tess, bara för att köpa en parfym haha.
På tisdag ska jag på bio med familjen och på torsdag ska jag på teater med pappa och Sanne och på fredag finns det inga förlädrar hemma, så då får jag se vad som händer. Jag bjuder väl hem några vänner.
 
Nej  nu måste jag ta mig ut och köpa presenter.
Ha det bra, bye bye ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0