17/2-07

Tja igen!

Hoppas alla mår bra, själv är jag jävligt förkyld.
Idag har jag gjort om i mitt rum, det var jobbigt att göra allt själv men det blev fint till slut.
Idag fyller Elias 17 år, grattis till honom! Hoppas att han har haft en otroligt underbar födelsedag.

Imorgon ska jag se på hockey, inte för att jag vet mycket om hockey så ska de bli roligt. Det är bara några i skolan som spelar så jag ska till Norsborg med Johanna och titta. Sen på kvällen eller vi fyra ska jag och Jessica hem till Tess och göra klart de sista läxorna vi har, har redovisning på måndag :/.
NU måste jag börja plugga lite, har no prov snart och jag kan ingenting, känns inte så bra direkt. Men jag får hoppas att det går bra iallafall.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0