14/2-07

Hejsan allihopa!

Idag är det alla hjärtans dag och det var några som hade gjort det jätte fint i skolan. Kramrutor överallt och man såg hjärtan vart man än gick.
Imorgon ska vi tydligen åka pulka i skolan, väldigt roligt (inte). Men men, vad ska man göra? Hoppas iallafall att det inte är kallt imorgon.
 Jag fick en kram av Rasmus också som han hade lovat. Han är en underbar kille, hoppas att han vet det.
Just nu känner jag bara att jag vill sova, är verkligen helt slut, och klockan är bara sju snart, helt sjukt.
No prov har jag snart också och jag har inte pluggat alls, det kanske är dax att börja göra det snart, eller vad säger ni? :P
Haha, jag såg en rolig video idag på youtube, med Robert Gustafsson, om ni söker på klorin så hittar ni den, den var så jävla rolig. Det brähnner i brösthet! hahaha. Ni förstår om ni ser den.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0