13/2-07

Hej!

Jag har hört att de flesta har skaffat blogg så jag skulle testa jag med.
Jag är sjuk, vilket inte är så roligt men jag måste gå till skolan imorgon enligt Bim. Dom har tydligen dekorerat hela skolan med hjärtan inför alla hjärtans dag.
Idag har det inte hänt något speciellt, jag har legat i sängen och tittat på tv och bara chillat.
Jag kommer ha problem med att komma upp imorgon eftersom jag har haft sovmorgon dom här senaste dagarna.
Jag har lite problem hemma just nu så livet känns lite hopplöst. Jag hade tyckt synd om mig själv ett tag sen fick jag höra hur Elias hade det och då var det inte alls syn om mig längre. Jag hoppas att det blir bättre för honom snart.

ha det bra så ses vi!

Kommentarer
Postat av: hanna

krya på dig =)

2007-02-13 @ 20:36:08
URL: http://milon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0