Tack Jossan!

Jossan har fixat min blogg nu och den är jätte jätte fin, tack så mycke Jossan, det var verkligen jätte snällt :)<3

Idag är det plugga som gäller. Jag har historia arbete som jag fortfarande inte är klar med så jag måste göra klart den, sen måste jag börja läsa min bok som jag inte änns har börjat på och vi har prov nästa vecka, väldigt lyckat :/ sen måste jag göra samhällkunskaps arbete för tt i huvudtaget få g i samhällkunskap, lite stressigt kommer det bli men jag får fixa det.

/Rebecca

Kommentarer
Postat av: josefin

lungan rebecca, självklart kan jag hjälpa till! men det är dock inte klar, jag måste fixa lite saker, men jag gör det vid rätt tillfälle.

2007-12-12 @ 21:31:17
Postat av: Rebecca

jadå, det är bara att fixa när du har tid :D

2007-12-12 @ 21:59:54
URL: http://rebeccajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0