Onsdag

Ja, då var julen snart slut och ett helt år kvar till nästa. Det känns lite tråkigt att tänka så. Men nu tänker jag framåt. NYÅR! Det ska bli skit kul med nyår. Umgås med massa vänner och bara ha kul.
Jag fick en laptop i julklapp också :D Helt sjukt kul, och det var verkligen vad jag önskade mig. Äntligen kan jag få slänga ut den gamla datorn jag har i rummet, den tar ändå bara massa plats.
Annars fick jag lite kläder och pengar. Och sen tallrikar och bestick. Jag tror att mina föräldrar vill att jag ska flytta hemifrån, men det får dom vänta lite med (;
Sen fick jag en biljett till musikalen Footloose! JAA! Det är ju med Peter Johansson och jag längtar tills jag ska se den. Det kommer bli grymt kul!

Imorgon ska jag, Sanne och mamma åka till skärholmen för att shoppa lite på mellandagsrean. Jag antar att det kommer vara vi och resten av svenska folket där :/ Men man får kriga lite för det man vill ha :D haha

Ha det bra /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0