Lördag

Hej alla glada!
Idag har jag varit i Huddinge och köpt massa julklappar med min syster. Riktigt mysigt faktiskt, det händer ju inte så ofta att vi gör saker tillsammans längre.
image55

Jag kommer hem och det första jag gör är att sätta mig och skriva min historiauppsats som ska vara klar på tisdag och som jag inte hade börjat med. Hade skrivit klart nästan hela när strömmen går i mitt rum. JÄTTE KUL! Det är verkligen det värsta som kan hända, man har suttit och skrivit en hel uppsats i typ två timmar och sedan så går strömmen. Jag sitter och hoppas att den har sparats av sig själv eller något och när jag sätter på datorn igen och kollar på arbetet så är allt kvar, snacka om att jag blev lättad!
Skrev inte riktigt klart arbetet men jag har inte mycket kvar nu vilket är väldigt skönt.

Käkade en god middag som Rickard hade gjort sen hamnade jag här. Nu är jag väldigt uttråkad så jag antar att jag får ringa Jessika och Elin så jag kan få skratta lite :)

Ha det bra allihopa. Tjingeling!

/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0