Läxor?!

Igår var jag i stan med Sanne och handlade dom sista julklapparna. Det var faktiskt riktigt skönt att allt är inhandlat nu.
Kom hem och åt våfflor. Det var verkligen gott. Hade inte ätit det på evigheter kändes det som.

Idag var det julavslutning i skolan. Den var riktit bra faktiskt. Måste säga att dem i Stoffes band är riktigt bra.
Imorgon är det absolut sista dagen i skolan den här terminen. Det ska bli så skönt med jullov. Men det är en sak jag inte riktigt förstår. Jag har läxor till imorgon! Hur jan man ge ut läxor till sista dagen? Det förstår inte jag.

Aja, strunt samma. Jag skiter i läxan, det får gå hur som helst på läxförhöret.

Ha det bra /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0