Jullov

Nu är det äntligen jullov. Det ska bli så skönt att vara ledig i drygt två veckor. Jag ska umgås med massa vänner som jag inte har hunnit med tack vare alla läxor och prov. Det ska bli jätte kul

Jag vet inte vad det är för fel på mig men varje dag har jag sån huvudvärk att jag mår illa, och jag menar verkligen varje dag. Jag håller på att bli tokig. jag kan inte kocentrera mig på lektionerna sedan är jag på väldigt dåligt humör när jag kommer hem.
Idag hände en sak som gjorde mig väldigt rädd. Jag stod i kön på in och finn då allt plötsligt blev suddigt. Min första tanke var att jag inte fick svimma, jag fick verkligen inte svimma. Allt runt mkring mig bara snurrade och jag kunde inte koncentrera mig på någonting. Kassörskan sa vad det kostade och jag vet inte va jag gjorde men jag fick tillbaka massa pengar så ag antar att jag betalade. Jag stod bara där och kollade ner. Jag kunde verkligen inte koncentrera mig, allt surrade. Jag tog mina saker och gick. Jag svettades och frös på samma gång. Jag höll på att ramla flera gånger så jag gick och satte mig på en bänk. Då började det lugna ner sig. jag gick in i bussen. Mina ben skakade som fan. Jag blev verkligen rädd. Jag trodde att jag skulle svimma. Dem i kassan på in och finn måste trött att jag var helt konstig. Förstå om jag hade svimmat. Vad skulle jag ha gjort då?

Men men, nu mår jag bra som tur är :)

Kram/Rebecca

Kommentarer
Postat av: tess

Gå in på msn och skriv till mig så langar jag bilder sötnos
(;

2007-12-21 @ 16:25:02
URL: http://theresecasteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0