shoppa och sedan buffé

Idag vakanade jag iallafall i hyffsad tid för att hinna fixa mig innan skolan. Väl i skolan var första lektionen svenska. Skön lektion som jag inte gjorde något på. Resten av skoldagen var också ganska lugn.

Efter skolan gick jag och Jessica till Tumba för att bara kolla i lite affärer, men så köpgalen som jag är var jag ju tvungen att köpa något. Så det blev nya solglasögon, hårklämma, toffsar, nyckelring, hårspray och en tidning. Så var jag och Jessica så fikasugna så vi fikade på Bistron också.

Efter vi varit i Tumba gick jag direkt till skolan igen för att äta middag. Halva min klass hade en uppgift på hemkunskapen (som jag redan hade haft) och det var att laga olika rätter och sedan bjuda sina föräldrar på maten.
Jag är inte direkt någon förälder men så snäll som Tess är så hade hon bjudit mig också :) Maten var super god!
Även fast jag var gäst så hjälpte jag till att diska allt efter maten, jag är så snäll (;

Men nu är jag äntligen hemma, och vad kan inte bli bättre än att titta på the Simpsons det första man gör? :D

Tjadå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0